Bezorgen
Hieronder vindt u de veelgestelde vragen over de bezorging van bestellingen.
1. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Als u uw bestelling voor 23.45 uur op een werkdag plaatst heeft u deze de volgende werkdag in huis. Bestellingen die op zaterdag geplaatst worden heeft u maandag in huis, bestellingen die zondag voor 16:00 worden geplaatst heeft u ook maandag in huis!
2. Wie bezorgt mijn bestelling?
UglyXmas.nl laat haar bestellingen bezorgen door Post NL en DHL.
3. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?
Bent u niet thuis als de bezorger voor de deur staat, geen probleem! De bezorger zal uw pakket dan in eerste instantie bij de buren proberen af te geven. Lukt dit niet, dan zal het pakket worden afgegeven bij een afhaalpunt van de betreffende vervoerder. Hiervan zijn er inmiddels duizenden in het land, dus er is er altijd één bij u in de buurt. Indien uw pakket bij de buren of bij een afhaalpunt is afgegeven wordt u hiervan op de hoogte gebracht door een kaartje in uw brievenbus.
4. Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil graag het afleveradres aanpassen.
Als u uw afleveradres wil aanpassen, raden wij u aan om snel contact met ons op te nemen via 070-2600030. Uw bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verstuurd. Het kan dus zijn dat uw bestelling al is ingepakt en is meegegeven aan de vervoerder. Op dat moment kunnen wij helaas uw afleveradres niet meer aanpassen.
5. Kan ik mijn bestelling volgen via een track & tracecode?
Ja, op het moment dat wij uw bestelling versturen sturen wij u een e-mail met een link naar uw persoonlijke track & tracepagina. Hier kunt u ook zien in welk tijdsvak u uw bestelling kunt verwachten. Bijvoorbeeld tussen 10.00 uur en 12.00 uur.